Странице

Dec 21, 2015

Frost teglice i još po nešto

Pozdrav drage moje!!!

Danas su na redu moje frostirane teglice - mini svećnjaci koje će krasiti naš dom tokom praznika.

Postaviću slike prvobitne verzije, jer sam ih u međuvremenu preradila, ali mogu biti lepa ideja u svakom slučaju. Kako sada izgledaju, videćete u nekom od narednih postova, kada sklopim ceo aranžman...

Za frost sam koristila akrilni lak, gustin i jako malo bele akrilne boje, jer nisam htela da budu bele, već providne. Za dekoraciju rebrasti karton u braon i crvenoj boji, malo čipke, za male venčiće sam iskoristila deo od čepa sa plastičnih boca (nemam pojma kako se to zove, ali biće na slikama), kanap i mašnice koje sam pravila uz pomoć viljuške. Tu su i šišarke, koje sam ukrasila perlicama i biserima. Evo i slika.





A od ovoga sam pravila venčiće :-) razmišljala sam od čega bih mogla da napravim nešto tako minijaturno, padala mi je na pamet upotreba žice, novina, a onda sam ustala da sipam sok, i eto ideje :-)


Pozdravljam vas do sledećeg posta!!!

4 comments:

  1. Eto meni ideje!:) A ovo sa ovim plasticnim delovima je fenomenalno!
    Pozdrav

    ReplyDelete
  2. Prelepe su teglice, Ivana.
    Oduševljena sam.
    Ko ume, ume :)

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i komentarima!